Denveri lennujaama ehitaja: Maa-alused salatunnelid ja lennurajad on olemas

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

18. aprill 2013 kell 20:54



Foto: Telegram.ee + Canva.com

Endine ehitustööline Stu Webb, kes osales Denveri rahvusvahelise lennujaama (Denver International Airport – DIA) maa-aluse osa ehitusel 1990-ndail, kinnitab, et DIA kompleksi all on tõepoolest 4–5 kilomeetrile ulatuv infrastruktuur, mille otstarve jäi ehitajatele enam kui kahtlaseks.

 

Denveri rahvusvaheline lennujaam on oma 140 km² pindalaga suurim lennujaam Ühendriikides ja maailma suuruselt kolmas rahvusvaheline lennujaam. Lennujaama atraktiivne katus, valged fiiberklaasist kuplid, meenutavad eemalt vaadates Kaljumäestiku lumiseid tippe.

Lennujaamale lähenedes püüab pilku hiiglaslik, hämaruses põlema löövate silmadega hobuseskulptuur “Mustang“, mis on ligi 10 meetrit kõrge ja kaalub umbes neli tonni. Skulptuuri muudab “eriliseks“ ka see, et too sinisest fiiberklaasist ilmutuslik hobune röövis oma looja, mehhiko kunstniku Luis Jiménezi elu skulptorile peale kukkudes… Rahvasuu kutsub skulptuuri nimedega Bluecifer, Saatana Ratsu ja Saatana Sinine Hobune, nähes selles Johannese ilmutusraamatu neljandat hobust, kelle seljas istub surm. See hobune sümboliseerib piiblis kannatusi, surma ja hirmu, sest temaga tuli kaasa Surmavald ning neile anti meelevald veerandi üle ilmamaast – tappa mõõga ja nälja ja surmaga ning ilmamaa loomade läbi.“ (Ilm 6:7-8)

 

0907140936121bp_jz_blu

Foto: BetterPhoto

Lennujaama peasaalis satub reisija aga veelgi “ilmutuslikuma“ kunsti meelevalda: sealsetel seinamaalidel kujutatud surma ja ülestõusmisega seotud teemasid seostatakse Uue Maailmakorraga – lennujaamas mõjuvad need üsna ehmatavalt.

Maalide autor Leo Tanguma on öelnud, et tema missioon on “väljendada armastust, lugupidamist ja õigusemõistmist“. Kuidas, sellest paar näidet allpool.

 

foto 1

Sellel maalil olevaid maju on peetud ka WTC kaksiktornideks ja hooneks WTC 7.

Foto: Above Top Secret

 

Foto 4 the-tourch

Foto: leotanguma.com

 

denver_airport_children_dead_murals

Foto: extraordinaryintelligence.com

 

DIA rajati toimiva lennujaama asemele?

Denveri uus, linnast umbes 40 kilomeetri kaugusel olev lennujaam, avati 1995. aastal hoolimata sellest, et linnal juba oli toimiv Stapletoni rahvusvaheline lennujaam. Peale kummaliste kujunduselementide, mille hulka lisaks eelmainitud skulptuurile ja seinamaalidele kuuluvad ka vabamüürlaste sümbolid, peavad lennujaama saladuse uurijad kahtlaseks eelkõige seda, et selle ehitamisega ületati plaanitud eelarvet koguni 2 miljardi dollariga – kokku läks DIA ehitus maksma 4,8 miljardit dollarit.

 

denver-8

 

“Eksikombel“ valatud lennurajad ja hiiglaslikud pinnasekuhjatised

Stu Webb oli üks ehitustöölistest, kes osales 1990-ndatel lennujaama maa-aluse osa ehitamisel. Tema sõnul ütles tööandja talle ja teistele töölistele, et ulatuslik maa-alune tunnelitevõrk, mis viis tema andmeil vähemalt viite maa-alusesse rajatisse lennujaama all, on mõeldud heitvee ja kanalisatsiooni jaoks. Ent Webb sai ruttu aru, et need tunnelid olid tegelikult mõeldud muuks otstarbeks, sest need olid veeäravoolu jaoks liiga suured. Webb väidab, et ta oli teadlik vähemalt viiest rajatisest 18–36 meetri sügavusel maa all, mis asusid lennujaama kirdeosas peaterminali all umbes 4–5 kilomeetri ulatuses.

 

DIA-Underground

Stu Webbi joonis

 

Kahtlusi äratas ka töökorraldus. Lennujaama ehitusele palgatud eraehitusettevõtteil ja nende töölistel polnud mingit ettekujutust tervikust, kuna tunnelid olid jagatud kinnisteks lõikudeks. Webb väidab, et ta nägi seal salajasi lennuradasid, mis ehitamise ajal olid kinni kaetud umbes 10-sentimeetrise liivakihiga ja asusid umbes 800 meetri kaugusel viiest maa-alusest rajatisest, mis ühendasid lennujaama peahoonet salatunnelite kaudu.

Kui Webb küsis, miks seal sellised lennurajad on ja miks need kaetud on, vastati talle, et need valati eksikombel valesse kohta. Selline “eksimus“ pidi olema väga kulukas: on raske ette kujutada 5-kilomeetrile ulatuvat eksikombel rajatud rada … Webb ise oletab, et need võivad olla väljapääsuteeks võimalike rahvarahutuste korral, viidates USA-le, kus on “liiga palju relvastatud patrioote“.

Kahtlusi äratasid ka tohutud pinnasekuhjatised lennujaama territooriumil, mille tõttu on juba pikemat aega spekuleeritud, et DIA alla on rajatud salapärane maa-alune kompleks. Erilist tähelepanu on pälvinud ehituse-aegne tühermaa lennujaama territooriumil, millel on praeguseks täielikult taastatud endine taimkate, ent asjaolule, et seal all asub maa-alune rajatis, viitavad ligi 20-meetrised šahtiavad.

Selge on see, et need tohutud kuhjatised on pärit mingi maa-aluse infrastruktuuri rajamisest. Osa uurijaid arvab, et tegu on maa-aluse linnaga, osa leiab ventilatsioonišahtidele ja kõrgele elektromagnetilisele energiale viidates, et seal paikneb (tuuma)reaktor, mõned kahtlustavad okastraadist taradele ja varbkongidele viidates FEMA laagrit. Mõned raportid aga viitavad sellele, et lennujaama all on piiratud keeluala, kus vohab salapärane seenviirus, mis võib ohustada kogu inimkonda.

 

Miks arvatakse, et DIA varjab endas mingit saladust

Blogis kaitseomatervist.ee on internetiartiklite põhjal välja toodud viis arvulist fakti, mis viitavad sellele, et Denveri rahvusvaheline lennujaam varjab endas mingit saladust.

* Olgugi et maapind oli võrdlemisi sile, kaevati lennujaama rajamisel välja 84 miljonit kuupmeetrit pinnast. See on umbes üks kolmandik sellest, mis kaevati välja Panama kanali ehitusel.

* Fiiberoptilist kaablit kulus 8529 km ja vaskkaablit 18 290 km (võrdlus: Niiluse jõgi on 6650 km, Ameerika enda laius idarannikust läänerannikuni on 4828 km).

* Lennurajad moodustavad suure haakristi (alloleval fotol).

denver_international_airpor haakrist

 

* Tankimissüsteem on võimeline pumpama kütust 15 141 liitrit (4000 gallonit) minutis läbi 45 km pikkuse torudevõrgustiku. Sellised kogused ja suurused on nii uskumatud, et sõltumatud lennundusinsenerid ei oska seleta, milliseks otstarbeks sellist suurt võimekust küll vajatakse.

* Ehitustöid juhtisid viis suurt peatöövõtjat. Sadadel alltöövõtjatel oli keelatud omavaheline rääkimine: igaüks tegeles rangelt vaid enda asjaga. Objekti valmides saadeti töötajad laiali ja kõik firmad likvideeriti. Ühelgi ehitajal ei kujunenud terviklikku pilti sellest, mis oli see tervik, mille väikest osa tema ehitada aitas.

 

Mida arvavad skeptikud?

DIA “vandenõuteooriate“ kohta leiab huviline internetist hulgaliselt lugemist. Oma sõna ütlevad DIA saladuste lahtimuukimisel ka skeptikud. Mida arvavad nemad haakristikujulisest lennuradade mustrist, Stapletoni asendamisest ja muust,  seda saad lugeda siit.

 

Vaata videot Stu Webbiga tehtud intervjuust:

 

Allikad: IntteliHub, metafysiko.org, The International Coalition, blogi Kaitse Oma Tervist, Only Colorado, Rational Wiki

Tunnusfoto: Only in Colorado

 

Toimetas Õnne Puhk

 



Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.

Päevapilt