Rohelised miljardärid avaldavad Hollywoodile survet, et reklaamida filmides maailmalõpu sõnumeid

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

28. veebruar 2024 kell 19:07



Foto: ekraanikuva sarjast “Extrapolations”

Rohelised miljardärid valavad raha diskreetsetesse kampaaniatesse, et veenda Hollywoodi tekstiloojaid tulevastes filmi- ja telestsenaariumides edastama katastroofilisi kliimasõnumeid. Üks nende peamisi vahendeid on energiaettevõte Good Energy, mis ütleb kirjanikele, et viha, depressiooni, leina või muude kliimakriisiga seotud emotsioonide ekraanil näitamine “võib muuta tegelaskujusid empaatilisemateks”. Lugu on tõlgitud väljaandest The Daily Sceptic.

 

Los Angeleses asuvat Good Energyt rahastavad arvukad miljardärifondid, sealhulgas Bloomberg Philanthropies, Sierra Club ja Climate Emergency Fund; viimase tegevust rahastab osaliselt Aileen Getty, kes rahastab muu hulgas ka Briti keskkonnaaktivistide rühmitust Just Stop Oil.

 

Kliimamuutused igasse filmi!

Good Energy eesmärk on põimida kliimahäire igat tüüpi filmitegemisse, “eriti”, kui see ei puuduta kliimat. Bloombergi toetusel avaldas see hiljuti juhendi “Good Energy – stsenaariumi kirjutamise käsiraamat kliimamuutuste ajastul”.

Selles väidetakse, et vastav tegevuskava on “nüüd tööstuse juhend kliima kaasamiseks mis tahes süžeesse või žanrisse”. Nagu peaaegu kõigi roheliste kampaaniarühmade puhul, ei eksisteeriks Good Energy ilma miljardäride rahastuseta.

Nende tegevused otsivad riigiülest kollektivistlikku nullenergia lahendust väidetavale kliimahädaolukorrale. Good Energy tunnistab, et seda ei eksisteeriks ilma sellise rahastamiseta, lisades, et “kaastöötajate ja võitjatena on igaüks andnud ainulaadse panuse, mille eest oleme lõputult tänulikud”.

Teatades tegevuskava käivitamisest, märkis Bloomberg Philanthropies, maksusäästlik heategevuskanal endise New Yorgi linnapea Michael Bloombergi rikkuste jagamiseks, et “täpne ja seostatav lugude jutustamine kliimamõjudest ja lahendustest võib suurendada avalikkuse toetust ja motiveerida otsustajad”.

Nagu Daily Skepticu regulaarsed lugejad mäletavad, hooldavad miljardärifondid elanikkonda kogu maailmas, rahastades mitmesuguseid ajakirjandus-, poliitilisi ja akadeemilisi tegevusi. Nendest allikatest rahastatakse enamikku olulisi mittetulundusühinguid, mis soovivad süsivesinike kasutamist lõpetada.

 

Silmakirjalik promo: staarid sõidavad ikka lennukiga

Kuna see on nn La La Land, on Good Energyl kirjanikele mõned asjakohased nõuanded kliimasõbralike tegevuste normaliseerimiseks.

„Tuletage meelde, tegelane sööb taimset toitu (restoran Michelin Green Star, jah!), osaleb protestil või taaskasutab vanu riideid. Ja kui lugu nõuab jahil seilamist, siis miks mitte muuta see päikeseenergial töötavaks. See viimane idee võib meeldida superjahtide armastajale Leonardo DiCapriole, kuid eralennukid, mis on paljude tippklassi Hollywoodi staaride eelistatud transpordiviis, võivad siin osutuda probleemiks nimega silmakirjalikkus.

Aga pelg

Palun oota...

Tegemist on tasulise artikliga, edasi lugemiseks palun logi sisse või hakka liikmeks.

      Telegram.ee hõbeliige Telegram.ee kuldliige
Ava galerii

10.88€
1 kuu

(130.56€ 1 aasta)

33€
6 kuud

(5.50€ 1 kuu) Kampaania

88€
1 aasta

(7.33€ 1 kuu)

188€
1 aasta

(68€ aasta / 5.66€ kuu +*) Võimalik tasuda kolmes osas
Telegrami 1g kuldplaat
* väärtus 120€, limiteeritud kogus!
Kõik artiklid
Kõikide artiklite kuulamisvõimalus
Kõik videod
Kõik koolitused
Kõik podcastid
Telegram Mastermindid veebis
Kohtumised Telegram.ee toimetusega näost näkku
-10% allahindlus Telegram.ee veebipoes (ka kuldplaadilt)
 TelliTelliTelliTelli


Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.

Päevapilt