14. aprill 2023 kell 16:51
Kuigi koroonapettust müüsid oma rahvale nii vasak- kui ka parempoolsed, siis nn rohepöörde pettust tunduvad hetkel edendavat pigem nn vasakpoolsed. Kuigi mitte mingit kliimasoojenemist tegelikult pole, ookeanid ei tõuse ning kliima pigem jaheneb, surutakse maksumaksja rahadega kõikjal meile peale „net zero“ eesmärki ehk rohepesu. Norman Fenton, Londoni Queen Mary ülikooli riskiteabe haldamise emeriitprofessor selgitab, mida Ühendkuningriigi valitsuse nullheite (net zero) eesmärk aastaks 2050 tegelikult tähendab.
Tekib küsimus, kas maailm ärkab lõpuks selle peale, mida nullheide tegelikult tähendab? Kliimapettusest ja tulevastest kavandatavatest kliima lockdown’idest saab rohkem lugeda siit.
1. Reminder of what ‘net zero’ really means. This graphic from UK Govt FIRES project. Key points: all airports except Heathrow, Belfast & Glasgow to close by 2030. NO FLYING at all by 2050. No new petrol/diesel cars by 2030; by 2050 road use restricted to 60% of today’s level. pic.twitter.com/0s0dI9kAHK
— Prof Norman Fenton (@profnfenton) April 9, 2023
Allikas: Twitter
Meeldetuletus selle kohta, mida “net zero” tegelikult tähendab. See on graafika Ühendkuningriigi valitsuse projektist FIRES. Põhipunktid: kõik lennujaamad, välja arvatud Heathrow, Belfast ja Glasgow, suletakse 2030. aastaks. 2050. aastaks ei LENDA me enam üldse. 2030. aastaks pole uusi bensiini-/diiselautosid; aastaks 2050 on teedekasutus piiratud 60%-ga praegusest tasemest.
Ühendkuningriigi valitsuse rahastatud projekti FIRES graafika võtab kokku soovitusliku vajaliku strateegia, et saavutada 2050. aastaks nullheite eesmärgid, tuginedes ainult evolutsioonilistele tehnoloogilistele arengutele (aruanne pärineb aastast 2021).
Selgituseks, “net zero” tähendab, et kasvuhoonegaaside koguheide (sealhulgas metaan) peaks olema väiksem kui nende neeldumine (näiteks puude istutamisest). FIRESi raport keskendus selle asemel absoluutsele null-eesmärgile, kuna tunnistatakse uudsete revolutsiooniliste skaleeritavate tehnoloogiate puudumist
1) nende gaaside kogumiseks ja eemaldamiseks ning
2) mittefossiilkütuste massitranspordiks ja energiatootmiseks.
Teisisõnu, kui soovite reaalselt saavutada nullheite eesmärgi 2050. aastaks, peate sisuliselt minema absoluutse nulli poole.
Silmatorkavad punktid, mida selline strateegia nõuab:
Peale isikliku vabaduse ja reisimise äärmuslike piirangute tähendab see kas külmemat, näljasemat elanikkonda või massilist rahvastiku vähenemist.
Ja kuigi kolm aastat põhjalikku tööd Covidi andmete analüüsiga ja kogu „ametliku” narratiivi manipuleerimise ja vigade paljastamisega ei ole kunagi viinud ühegi peavoolumeedia artikli või intervjuuni, kutsuti professor Laura Ingrahami populaarsesse Fox Newsi saatesse kliimapettusest rääkima:
Allikas: Youtube
Ehkki FIRESi aruanne ei ole uus, näib, et lõpuks on inimesed ärkamas valitsuse nullheite eesmärgi hullumeelsuse ja selle peale, miks see on määratud läbikukkumisele (nagu selgitas professor Michael Kelly).
Üle Atlandi lendava lennuki elektrimootori energia hoidmiseks vajalik akuruum kaalub kuus korda rohkem, kui on sellise lennuki maksimaalne lubatud lasti kaal täna.
Kuna kogu maailmas tehtud jõupingutused akude uurimisel on alates 1970. aastast parandanud salvestusruumi energiatihedust kuus korda, kuluks veel 50 aastat sama edukat uurimistööd ajaloolises tempos, enne kui suur elektriline jet võiks õhku tõusta ka ilma reisijate ja lastita!
Kuid ikkagi on üllatus, et see nii paljudele üllatuseks on. Kõik see on kooskõlas ÜRO/WEF Agenda 21, ÜRO päevakavaga „Maailm aastaks 2050” ja WEF-i Suure Lähtestamise programmiga „Ehita tagasi paremini”, mille käigus te ei oma midagi ja olete õnnelik ning sööte liha asemel putukaid.
Muidugi on selle kõige jaoks võtmetähtsusega „15 minuti linnad”, mida praegu kõikjale peale surutakse. Kõike, mis praegu selles osas toimub ja kuidas see Agenda 21-sse sobib, on selgitanud Rosa Koire oma 2011. aasta raamatus “Behind The Green Mask”. Norman Fentoni hinnangul olid Covidi sulgemised kliimapiirangute eelkäijaks.
Allikas: wherearethenumbers.substack.com
Toimetas Hando Tõnumaa
Kommentaarid
Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.