Koroonaleke Saksamaa ministeeriumis: Koroonaviirus on “globaalne valehäire“!, 1. osa

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

14. mai 2020 kell 12:09



Foto: ekraanikuva

Saksamaa meedia on vallutanud skandaal sise-, ehitus- ja koduministeeriumist (BMI) lekkinud 83-leheküljelise analüüsi KM4-51000/29 ümber, mille keskne sõnum on: “COVID-19 viirushaiguse täheldatavad mõjud ja toimed ei anna piisavaid tõendeid selle kohta, et tegemist oleks – tervisega seotud mõjude osas kogu ühiskonnale – millegi enamaga kui valehäirega.”

 

Head lugejad, me töötame selle analüüsi teie jaoks mitmes osas läbi ja avaldame osade kaupa. Jääb vaid loota, et peagi toimub ka Eestis esimene koroonaleke ja lõpuks ometi tuleb kogu tõde pandeemiafarsist päevavalgele.

Aga alustame algusest ja räägime sündmuste toimumise järjekorras kõigest sellest, mis juhtus Saksamaal.

 

Analüüs, millest keegi kuulda ei tahtnud

Saksamaa Liitvabariigi sise-, ehitus- ja koduministeeriumi (Bundesministerium des Innern, für. Bau und Heimat – BMI) osakonna KM 4: kriitiliste infrastruktuuride kaitse konsultant saatis pärast korduvaid ebaõnnestunuid katseid rääkida ülemustega oma alarmeerivast ja ulatuslikust analüüsist, selle analüüsi kriisistaabile ja riigi tasandi vastavatele töörühmadele (kõikides ametkondades) ning kõigile liidumaadele. Konsultandi palve tutvustada äratuskirja ministrile lükati ilma sisuga tutvumata tagasi. Üks kirja saajatest edastas plahvatusohtliku analüüsi Saksa väljaandele Tichys Einblick.

BMI saatis lisaks analüüsile kõigile adressaatidele ka üheksalehelise kaaskirja. Ainuüksi mõned lühikesed väljavõtted sellest kaaskirjast on juba erakordse poliitilise plahvatuspotentsiaaliga:

KM 4 – 51000/29#2

KM 4 siseanalüüsi tulemused:

  • märkimisväärsed vead kriisijuhtimises
  • pandeemiate õigusraamistiku puudused
  • koroonakriis on osutunud valehäireks

 

Kallid kolleegid,

käesolevaga edastan Teile osakonna KM 4 koroonakriisi juhtumise analüüsi tulemused – lühiversioon + vt tervisele kaasneva kahju loend, pikk versioon ning lisad manustes 1 ja 2.

Paralleelselt kriisiga viis KM 4 viimastel nädalatel – valmistades ette pärast kriisi toimuvat hindamist – läbi kriisijuhtimise intensiivse analüüsi ja hindamise, seda osakonna pädevusest – kriitiliste infrastruktuuride kaitse – lähtuvalt. Analüüsi käigus tuvastati rasked puudused pandeemiate õigusraamistikus ning vead kriisijuhtimise tegevustes. COVID-19 viiruse täheldatavad mõjud ja toimed ei anna piisavaid tõendeid selle kohta, et tegemist oleks – Covid-19 viiruse tervisega seotud mõjude osas kogu ühiskonnalemillegi enamaga kui valehäirega.

Te saate selle informatsiooni ette palvega see teadmiseks võtta ja edasi anda.

Lugupidamisega

osakond KM 4: kriitiliste infrastruktuuride kaitse

Saksamaa Liitvabariigi sise-, ehitus- ja koduministeeriumi

nimel

Alt-Moabit 140, 10557 Berlin

www.bmi.bund.de

 

Mõned väljavõtted 83-leheküljelisest dokumendist: 

Lk 9: “On kaks olulist põhjust, miks see informatsioon saadetakse ilma eelneva konsulteerimiseta otse teistele pädevatele institutsioonidele:


  1. Viivitamine on hädaohtlik! Väidetavad kaitsemeetmed põhjustavad praegu iga päev uusi suuri kahjusid – materiaalseid ja tervist puudutavaid kahjusid – lisaks arvukatele välditavatele surmajuhtumitele. Nende surmajuhtumite põhjuseks on kriisikomisjoni tegevus ning kriisikomisjon peab nende eest vastutama kohe, kui on olemas teadmine Teile saadetavas analüüsis toodud faktide kohta – vastutama peab ka selle informatsiooni saatja, kes on osa kriisijuhtumisest. Abimeetmed on võimalikud vaid siis, kui olemasolev teave antakse edasi ja võetakse teadmiseks. Saatja on kasutanud ära kõik teised olemasolevad sekkumisvõimalused.

  2. Arvestades käesoleva analüüsi faktilisi järeldusi ja sellega vastuolus olevaid poliitilisi otsuseid, võib kahju kannatanud kolmandatel isikutel tekkida kartus, et riikliku kriisijuhtimise määravaks kaitse-eesmärgiks ei ole enam elanikkonna turvalisuse ja tervise kaitse, vaid valitsusparteide ja valitsusliikmete usaldusväärsus ja vastuvõetavus. Sellisest tunnetusest – mis ei ole iseenesest irratsionaalne – võib ühtekuuluvusel põhinevas ühiskonnas tekkida dünaamika, mida kriisijuhid ja poliitikud saavad – täielikele analüüsidele tuginedes – ratsionaalsete järelmeetmetega hästi piirata.

Kaaskirja lk 3, punkt 8, analüüsi tulemuste kokkuvõte:

Kriisijuhtimise puudused ja vead on kokkuvõttes toonud kaasa valeinfo levitamise ja põhjustanud seeläbi elanikonna desinformeerimise. (Üks etteheide võiks olla: Riik osutus koroonakriisis üheks suurimaks libauudiste tootjaks.)

 

Lähiajal ilmuvad Telegramis järgmised osad Saksamaa plahvatusliku koroonalekke kohta.

 

Viited ja allikad: BMITichys Einblick, lekitatud raport

Fotod: ekraanikuvad

 

Toimetasid Hando Tõnumaa ja Mariann Joonas

 



Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.

Päevapilt