9. veebruar 2023 kell 17:35
24. oktoobril 2022 muutis FAA (USA lennuamet) pilootidele kehtestatud EKG (elektrokardiogrammi) nõudeid: ilma suuremate selgitusteta laiendas amet südamefunktsiooni näitajate (juhtehäire mõõtmisel kasutatavat PR intervalli, mis näitab südame löögisageduse kõrvalekallet kardiogrammil) lubatud vahemikku. Kas selle parameetri muutmine tähendab, et potentsiaalse südamehäirega inimestel on nüüd lubatud juhtida kommertslennukit? Miks selline muudatus tehti? Hinnanguliselt 20% arstliku kontrolli läbinud pilootidest võib olla COVID-19 süstide tõttu olla saanud südamekahjustusi ning FAA võis olla sunnitud EKG parameetreid muutma, et piloodid saaksid lendudega jätkata, kirjutab dr Mercola.
Ameerika Ühendriikide Föderaalne Lennuamet (Federal Aviation Administration, FAA) nõuab lennufirmade pilootidelt elektrokardiogrammi (EKG) tegemist alates 35. eluaastast ja seda tehakse igal aastal pärast 40. eluaastat. EKG registreerib südame elektrilise aktiivsuse, et mõõta südame tervist ja teatud parameetrid (sh PR intervall) peavad olema pilootidel täidetud, et nad saaksid oma tööd teha.
Ent 24. oktoobril 2022 muutis FAA pilootidele kehtestatud EKG nõudeid, laiendades piloodi tervisekontrolli läbimiseks vajalikku vahemikku. Miks peaks FAA astuma nii riskantse sammu?
COVID-süstid võivad kahjustada pilootide südant
EKG-l on normaalne PR-intervall 0,12–0,2 sekundit. Kui PR-intervall on sellest lühem või pikem, võib see viidata südameprobleemile. Vaccine Safety Research Foundationi tegevdirektori Steve Kirschi sõnul suurendas FAA vastuvõetavaid EKG parameetreid PR max 0,2-lt 0,3-le ja potentsiaalselt isegi kõrgemale. Ta ütleb: “Nad ei laiendanud seda vahemikku veidi, vaid palju! Ja seda tehti pärast vaktsiini turulelubamist. See on erakordne. Nad tegid seda lootuses, et keegi ei märka. See töötas mõnda aega. Keegi ei märganudki seda. Aga selliseid asju pole võimalik kuigi kaua varjata. See on USA valitsuse vaikiv tunnistamine, et COVID-vaktsiin on kahjustanud meie pilootide südameid. Ja kõne all pole mitte paar pilooti, vaid paljud.“
Kirsch toob välja viis põhjust, miks ta on kindel, et need muudatused olid vajalikud pilootide – ja USA avalikkuse – laialt levinud südamekahjustuste tõttu, mida COVID-19 süstid on põhjustanud. Kirschi sõnul: “/…/ Selle põhjuseks on asjaolu, et nad teadsid, et kui nad säilitavad esialgse normi, tuleb liiga palju piloote töölt eemaldada. See oleks äärmiselt problemaatiline; USA kommertslennundus oleks sel juhul tõsiselt häiritud. Aga miks nad tegid seda salaja, teavitamata sellest meediat?“
Kirschi sõnul viitab see asjaolule, et paljudel pilootidel võib olla pärast vaktsineerimist tuvastatud südametöö häired.
Ta toob esile viis kahtlast asjaolu:
Piloot saab pärast Covid-süsti südamerabanduse
https://rumble.com/v11hzcg-american-airlines-captain-robert-snow.html
Allikas: journal.rajeshtaylor.com
2022. aasta mais teatas Epoch Times juhtumist, kus Robert Snow, American Airlinesi piloot, kellel on 31-aastane kommertslennukogemus ja seitse aastat kogemust USA õhujõudude piloodina ning kellel ei olnud COVID-19 diagnoosi, seiskus süda umbes kuus minutit pärast lennuki maandumist.
Snow rääkis ajalehele: „Ma tahan teile lihtsalt öelda, et on ka teisi piloote, kellel on olnud samu probleeme, ja mitte ainult pilootidel, kuna lennufirma nõuab vaktsineerimist kõikidelt – nii stjuardessidelt kui ka mehhaanikutelt, dispetšeritelt ja tollitöötajatelt.
Loomulikult peame pilootide puhul seda ohutustundlikuks tööks, nii et oleme lennuohutuse seisukohast natuke rohkem mures. /…/ Olen saanud kõnesid ka teistelt pilootidelt, aga avalikult ei julgeta sellest rääkida.”
Dr Peter McCullough on kardioloog, sisehaiguste arst ja epidemioloog ning Wellness Company juhtivteadur. Ta on üks enim avaldatud kardiolooge Ameerikas, omades üle 1000 publikatsiooni ja 660 tsitaadi National Library of Medicine’is ning pälvinud Simon Dacki auhinna American College of Cardiology ja rahvusvahelise Vicenza auhinna intensiivravi alal.
Ta ütles ajalehele Epoch Times, et Snow südameseiskumisele pole muud seletust. “MRI muster on ühtlane. Tõepoolest, see võis olla vaktsiinist põhjustatud müokardiit.
McCullough rääkis ka Joshua Yoderiga, kes on lennufirma piloot ja USA Freedom Flyersi kaasasutaja, see ühendus loodi selleks, et aidata pilootidel ja teistel transporditööstuse töötajatel vastu seista vaktsiinisurvele.
Yoderi grupp on saanud sadu teateid pilootidelt, kes on kannatanud COVID-19 süstidest põhjustatud kõrvalnähtude käes, sealhulgas valu rinnus, müokardiit ja perikardiit. McCullough ütles Yoderile, et kui iga piloot, kes oli saanud COVID-19 süsti, läheks tervisekontrolli, kukuks umbes 30% neist seal läbi koroonavaktsiinist põhjustatud südameprobleemi tõttu.
FAA rikkus reeglit, lastes pilootidel pärast COVID-i süsti lennata
FAA märgib oma juhendis lennundusmeditsiini kontrollijatele, et töötervishoiuarstid ei tohiks väljastada tervisetõendeid pilootidele, kes on tarvitanud ravimeid, mille USA Toidu- ja Ravimiamet on heaks kiitnud vähem kui 12 kuu eest:
“FAA nõuab üldiselt vähemalt üheaastast turustamisjärgset kogemust uue ravimiga, enne kui seda kaalutakse lennundusmeditsiini sertifitseerimise eesmärgil. See vaatlusperiood võimaldab olulistel kõrvalmõjudel ilmneda.”
Nüüd teatab FAA, et piloodid saavad lendamist jätkata vaid 48 tundi pärast COVID-19 süsti.
Teadupärast seisab iga inimene silmitsi sarnaste ohtudega, märgib Mercola.
.
Allikad ja viited:
Toimetas Revo Jaansoo
Kommentaarid
Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.