Kanye West ostis Super Bowli eetriaega ja kasutas seda natsi-nänni reklaamimiseks

Artikli kuulamine on saadaval MINU TELEGRAM tellijatele

25. veebruar 2025 kell 11:08



Siis, kui inimesel on nii pohhui, et mitte keegi ei saa enam aru, kas ta teeb nalja või mõtleb seda tõsiselt. Foto: ekraanikuva

Räppar Kanye Westi spordirõivaste brändi Yeezy.com-i telereklaam 9. veebruari 2025 Super Bowli ajal jahmatas vaatajaid oma veidra kogelemisega. See, mis juhtus eetriaja järel, šokeeris nii telejaama juhte kui ka müügiosakonda, kes reklaamiostu heaks kiitsid: West muutis brändi lehte, asendades seal varasema kauba vaid ühe esemega: müügile paiskus haakristiga T-särk, hinnaga 20 dollarit tükk.

 

Kuni reklaami tegelikku esitamiseni oli Yeezy.com veebisaidil Shopify toega poevalik mitmesugustest kaubamärgita rõivaesemetest, nagu särgid, püksid ja jakid – mitte midagi, mida oleks peetud problemaatiliseks.

 

Algselt oli veebipoe välimus selline:

Ja pärast reklaami eetrisolemist selline:

Tunni jooksul pärast reklaami eetrisse jõudmist tegi West vahetuse ja kasutajad nägid just seda 20 dollarit maksvat valget haakristiga T-särki.

Insaiderite sõnul läbis Yeezy.com-i reklaam juriidilise heakskiidu ja liikus edasi, kuna 30-sekundilise reklaami enda kohta puudusid kindlad standardid. See on lihtsalt väikese eelarvega reklaam, mis on filmitud iPhone’iga ja West istub näiliselt hambaarstitoolil ja kogeleb:

“Mis siis ikka,

Palun oota...

Tegemist on tasulise artikliga, edasi lugemiseks palun logi sisse või hakka liikmeks.



Kommentaarid

Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.

Päevapilt