
25. veebruar 2025 kell 11:08
Siis, kui inimesel on nii pohhui, et mitte keegi ei saa enam aru, kas ta teeb nalja või mõtleb seda tõsiselt. Foto: ekraanikuva
Räppar Kanye Westi spordirõivaste brändi Yeezy.com-i telereklaam 9. veebruari 2025 Super Bowli ajal jahmatas vaatajaid oma veidra kogelemisega. See, mis juhtus eetriaja järel, šokeeris nii telejaama juhte kui ka müügiosakonda, kes reklaamiostu heaks kiitsid: West muutis brändi lehte, asendades seal varasema kauba vaid ühe esemega: müügile paiskus haakristiga T-särk, hinnaga 20 dollarit tükk.
Kuni reklaami tegelikku esitamiseni oli Yeezy.com veebisaidil Shopify toega poevalik mitmesugustest kaubamärgita rõivaesemetest, nagu särgid, püksid ja jakid – mitte midagi, mida oleks peetud problemaatiliseks.
Algselt oli veebipoe välimus selline:
Ja pärast reklaami eetrisolemist selline:
Tunni jooksul pärast reklaami eetrisse jõudmist tegi West vahetuse ja kasutajad nägid just seda 20 dollarit maksvat valget haakristiga T-särki.
Insaiderite sõnul läbis Yeezy.com-i reklaam juriidilise heakskiidu ja liikus edasi, kuna 30-sekundilise reklaami enda kohta puudusid kindlad standardid. See on lihtsalt väikese eelarvega reklaam, mis on filmitud iPhone’iga ja West istub näiliselt hambaarstitoolil ja kogeleb:
“Mis siis ikka,
Märguanded
Kommentaarid
Kommentaare lugeda ja kommenteerida saavad vaid Minu Telegrami tellinud kasutajad. Tellimuse esitamiseks kliki siia või logi sisse siit.